Powrót Goldberga a oglądalność Raw, dlaczego WWE nie zwolniło Paige?

Ziggy
Newsów: 80

Obecność Goldberga na Raw wpłynęła na dość spory skok oglądalności, ostatecznie osiągając wynik 3.130 mln (2.758 mln w poprzednim tygodniu). Warto także zauważyć, że jest to pierwsze przekroczenie progu 3 milionów widzów od startu sezonu futbolowego oraz pierwszy raz od dłuższego czasu, kiedy ostatnia godzina show nie przyciąga najmniejszej liczby oglądających.

Jeśli chodzi o segment byłej gwiazdy WCW, to w przeciwieństwie do większości zawodników w rosterze nie otrzymał on rozpisanego proma co do słowa, a jedynie zasugerowano mu najważniejsze punkty, do jakich miał się odnieść w swojej wypowiedzi.

Dla części fanów zagadką pozostawał powód, dla którego WWE postanowiło nie zwalniać Paige, mimo iż pojawiały się niedawno informacje, że w pewnym momencie niewiele do tego brakowało. Okazuje się, że po prostu federacja nie chce zwalniać gwiazdy, która boryka się z problemami zdrowotnymi, co źle wpływałoby na wizerunek organizacji i gdyby nie to Brytyjka najprawdopodobniej zostałaby pożegnana przez WWE już jakiś czas temu.

Udział Sashy Banks i Charlotte w walce wieczoru Hell in a Cell PPV ma być swego rodzaju testem, który ma pozwolić odpowiedzieć federacji, czy walka z udziałem kobiet będzie potrafiła zainteresować odpowiednią ilość fanów i jeśli federacja będzie zadowolona z wyników, kolejnym krokiem może być main event któregoś z ważniejszych PPV. Ma to także potwierdzić, że Women's Revolution nie jest tylko pustym sloganem i federacja zamierza poważnie traktować kobiecą dywizję.

10 najlepszych momentów Raw:

Kliknij tutaj aby zobaczy� wiadomo�� (Uwaga! mo�e zawiera� spoilery)

Konferencja prasowa Titusa O'Neila:
Kliknij tutaj aby zobaczy� wiadomo�� (Uwaga! mo�e zawiera� spoilery)

Najlepsze speary Goldberga:
Kliknij tutaj aby zobaczy� wiadomo�� (Uwaga! mo�e zawiera� spoilery)

Komentarze

Komentarze z forum (0)

Skomentuj newsa

: : (opcjonalnie) :

Reklama

Partnerzy

plagiat

Czat

Kontakt

Poznaj redakcje portalu.

Napisz do nas: redakcja@wrestling.pl

Reklamy