Rozstanie z CFO$? Co stoi za przenosinami NXT?

Christian Jensen (Kcramsib)
Newsów: 222

Jak podaje portal "WrestleVotes", latem dobiegła końca kilkuletnia współpraca między WWE a duetem producenckim John Alicastro/Michael Lauri, lepiej znanym pod kolektywną nazwą CFO$. Muzycy, współpracujący z federacją od 2013 roku, przez lata spotykali się z dużą krytyką fanów. Zarzucano im brak oryginalności, przesadną (ocierającą się o plagiat) skłonność do naśladowania innych artystów oraz tworzenie krótkich, trwających zaledwie po kilkadziesiąt sekund, utworów. Jednocześnie jednak mają oni w swoim dorobku szereg melodii, które na trwałe zapisały się w historii wrestlingu. Z efektów ich pracy do dziś korzystają tacy zawodnicy jak Bobby Roode, AJ Styles, Asuka, Shinsuke Nakamura, Finn Bálor czy Drew McIntyre.

Ostatni stworzony przez nich utwór, od maja tego roku wykorzystywany przez Mię Yim, nosi (ironicznie brzmiącą w tym kontekście) nazwę "Number One".

Link do filmu

W 2020 r. WWE planuje zwiększenie, z pięciu do sześciu w skali roku, ilości gal NXT TakeOver. Termin dodatkowego eventu pozostaje, póki co, nieznany.

Pozostając w temacie NXT: Dave Meltzer zdradził, co było głównym powodem zerwania osiągniętego wcześniej porozumienia z telewizją FOX Sports i przenosin emisji żółtej tygodniówki na antenę stacji USA Network. Jak twierdzi dziennikarz, za decyzją stał sam Vince McMahon uważający, jakoby nowojorska stacja, przez lata goszcząca na swej antenie programy WWE (w szczególności Monday Night Raw), stanowiła w oczach amerykańskich widzów "tradycyjny dom dla wrestlingu" i miejsce, w którym w naturalny sposób będą go wciąż szukali. Oczywiście nie bez znaczenia pozostały również kwestie finansowe: za prawo do emisji programu USA Network zapłaci federacji ponad 50 mln dolarów rocznie.

Becky Lynch oraz Seth Rollins oficjalnie ogłosili swoje zaręczyny. Gratulujemy :)

Komentarze

Komentarze z forum (0)

Skomentuj newsa

: : (opcjonalnie) :

Reklama

Partnerzy

plagiat

Czat

Kontakt

Poznaj redakcje portalu.

Napisz do nas: redakcja@wrestling.pl

Reklamy