bool(false) Status Strowmana, Peacock chce krotszych PPV, ogladalnosc

Status Strowmana, Peacock chce krótszych PPV, oglądalność NXT, Triple H o Tedzie DiBiasem

Giero
Newsów: 2179

Każda organizacja chcąca zakontraktować Brauna Strowmana po jego odejściu z WWE, będzie potrzebowała sporej gotówki. Jak donosi Mike Johnson z PWInsider, cena wywoławcza Strowmana za pojedynczy występ rozpoczyna się od pięciocyfrowej kwoty. Mówi się, że Strowman jest "ustawiony" finansowo, co oznacza, że nie musi się spieszyć i na siłę zdobywać kontraktów. To się zmieni, jeśli jakaś firma zapłaci odpowiednią cenę. Dla przypomnienia - zawodnik zarabiał rocznie ponad milion dolarów w WWE. Od września będzie mógł występować dla innych federacji.

Współpraca z Peacock wymusza zmiany w organizacji gal przez WWE. Możemy się spodziewać, że kolejne eventy PPV nie będą trwały tak długo jak kiedyś. Według obecnych spekulacji, już SummerSlam może mieć zaledwie trzy godziny. Jest to nietypowa długość jak na PPV z "Wielkiej Czwórki". A ten trend może utrzymać się na dłużej.

NXT zebrało w tym tygodniu 669,000 widzów. Jest to nieznaczny skok - o tysiąc w porównaniu do poprzedniego epizodu. I wygląda na to, że program na razie ustabilizował się na tym poziomie.

Zostając w temacie NXT - Triple H jest wyraźnie zadowolony ze współpracy z Tedem DiBiasem. W ostatnim wywiadzie dla Metro wypowiadał się w samych superlatywach nt. "Million Dollar Mana". Podkreślał jego otwartość na porady dla innych zawodników i ciągłe zaangażowanie w pracę w storyline'ach dotyczące jego osoby. Hunter stwierdził, że taka postawa nie jest codziennością u innych postaci, które występowały w czasach DiBiasego. Zdradził też ciekawostkę - pas Million Dollar nie był poddawany żadnym zmianom, jest jednym z niewielu, które zostały w oryginalnym designie.

Top 10 NXT Moments: WWE Top 10, June 8, 2021

Link do filmu

Komentarze

Komentarze z forum (0)

Skomentuj newsa

: : (opcjonalnie) :

Reklama

Partnerzy

plagiat

Czat

Kontakt

Poznaj redakcje portalu.

Napisz do nas: redakcja@wrestling.pl

Reklamy